torstai 22. maaliskuuta 2012

Elämäni ekat kestosuojat :)


Tänään sain kestovaippakaupasta sitä bambufleeceä, josta aikaisemmin jo puhuin. Toki mun oli heti päästävä sitä kokeilemaan. Tosin itse olen juuri imetysajan loppupuolella eikä tämmöisille ole enää tarvetta, mutta onneksi minulla on sisko, joka tarvii :). Siskosta on jo tainnu koitua mun ompelusten uhri :D.

Ooga Booga -kankaasta tehtyjen liivinsuojien sisus on kaksinkertaisesta bambufleecestä. Ooga booga on pul-kangasta ja vihreä puoli on coolmaxia. Lammassuojat on yksinkertaisesta bambufleecestä, mutta ihoa vasten oleva kangas on velouria ja lammaskangas on pulia. Molemmat suojat minun mielestä ihanan pehmeitä. Toivotaan, ettei ole kutiavaa sorttia niin kuin jotkut suojat oikeasti ovat.
 
Posted by Picasa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti