torstai 22. maaliskuuta 2012

Kankaita kestovaippakaupasta



Olin aikaisemmin tilaillut tähtikankaita kestovaippakaupasta. Niiden tulo vaan kesti enkä ole lähiaikoina menossa Jyväskylään enkä myöskään raaski maksaa järjettömiä postikuluja (9e), joten päätin käydä samalla rahalla hakemassa muuta kangasta :) (olin siis maksanut kankaat jo aiemmin). Ihana pieni kauppa kodin alakerrassa, mukava elämys minulle, joka on aikonut tähän kauppaan mennä jo kaksi vuotta. Vihdoin sinne pääsin ja uudestaankin varmasti menen :). Kiitos Päiville niin hyvästä palvelusta! Niin paljon kaikkee kivaa olisi ollut, mutta tämmösiä nyt valitsin:

Junatrikoota:


Kivoja hippoja :



ja näitä ihania kärpässieniä, joihin olen aivan rakastunut. Tämä kangas on luonnossa enemmän turkoosi.
 
 Lisäksi ostin vihreää pul-kangasta, josta ajatus on tehdä pojille keväthanskat. Lisäksi sain vielä kaupan päälle bambutrikoota ja bambufleeceä. Bambufleecestä on tarkoitus tehdä siskolle liivinsuojia, kun lainassa olleista suojista olen hukannu aina toisen parin.


Meillä pojat taas sairastelee. Kuumetta ilmassa. Outoo vaan, kun ei muita oireita ole. Kunhan vaan itse en tule kipeäksi ja pääsen ihanan pikku prinsessan kastejuhliin lauantaina.
Posted by Picasa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti